2014. október 24., péntek

Bemutatkozás :P

Sziasztok!

A nevem Nóra, csak az olyan snassz, így elhatároztam, hogy felveszek valami ,,művésznevet". Nagyon, tényleg baromi sokat gondolkodtam rajta, hogy mi legyen, de nem jutottam semmire. Amikor már elegem volt és feladni készültem, éppen áfonyát ettem, innen jött az ötlet, hogy legyek Áfonya. (Azóta is a kedvenc gyümölcsöm...) 
Mivel imádom Helena Bonham Cartert, úgy gondoltam, ideje indítani róla egy blogot. Ne is kérdezzétek hogy lesz, vagy milyen lesz, mert nem tudom. Csak úgy éreztem, hogy indítanom kell egyet. Személyes élményeket és gondolatokat is bele szeretnék írni. :)
Eléggé olyan ember vagyok, aki kimondja a véleményét, és lázad, még ha ezért megtépik is. Szóval, ha valakinek erős, ne olvassa ;)
Nekem, személy szerint nagyon tetszik Helena stílusa, jópárszor hülyének is néznek miatta, de nem tök mindegy? Csak mostmár kicsit hideg van hozzá szerintem... ^^

Bevezetőnek ennyit, jóból is megárt a sok... ;) hahahha...na, jó. Ja, ha valakit érdekel egy történetes blog (fantasy), kukkantson be. (Igen, ez is az én blogom, és ezzel nem önmagamat kívánom marketingolni, csak szimplán kiírtam, hátha megtetszik valakinek.)

Így elsőre ennyit gondoltam...
Hello :)


...................Ugye nem gondoltátok komolyan, hogy elmegyek búcsúszám nélkül??! :D 
                                                  Hát nem is... Na, itt van ;)

~Áfonya


8 megjegyzés:

  1. Szia! Engem nagyon érdekel, én is nagy HBC fan vagyok, nekem is van Helenás blogom, szóval örülök, hogy rokon lélekre találtam! :)

    Várom a továbbiakat :)

    Üdv, Halenka

    VálaszTörlés
  2. Szia!! Üdv a klubban :D
    Köszönöm az érdeklődésed <3
    Melyik a kedvenc Helena-filmed? ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Harry Potter természetesen :DD Bella a példaképem!!! Neked?

      Törlés
    2. Nekem a Sweeney Todd- A Fleet Street démoni borbélya <3 Helena játszik benne <3, meg Johnny Depp ^^

      Törlés
  3. Bezony ^^ meg Féregfark... :D szegénynek sosem tudom a nevét (mármint a színésznek), ezért amikor emlegetem, mindig Féregfarknak hívom, mert a Harry Potterben láttam előszőr...:'D

    VálaszTörlés
  4. Hihi...akkor nem vagyok egyedül, ez mindenképp megnyugtató :)

    VálaszTörlés