2014. október 29., szerda

Biográfia 2. Rész

Hello Everyone :)

Meghoztam a Biográfia második részét, remélem tetszeni fog. Bár, ha szereted Helenát, biztos tetszeni fog! ;)



És íme a mai Helena kép:)) 
<3... Csak ennyi: <3

 Egy kis fejtörő (az is kell néha...):

Szerinted Helena mennyire alakította jól Bellatrix Lestrange szerepét?
-Szuperül!!
-Nagyon jól
-Jól
-Átlagosan
-Kicsit rosszul
-Eléggé elrontotta...
-Nem láttam a filmet

A válaszaitokat kíváncsian várom, kommentben, vagy rámírhattok Facebook-on :)

Amúgy, ti mit gondoltok Helena hajairól?
Nekem nagyon tetszenek, és én is szeretem úgy feltűzni, ahogy ő szokta :))
Én alapból nagyon szeretem a vörös hajat, de Helenán egyszerűen imádom!! :D Ezért szeretem a haját a Magányos Lovasban például ;)


,,Ha az érzékelés kapui kitárulnának, akkor mindent olyannak látnánk és éreznénk, amilyen valójában: végtelennek..."

Ezzel az idézettel zárom a mai napot, hadd pörögjön az agyatok rajta :D 
Csillagosszépjóéjszakát, sziasztok <3

~Áfonya

3 megjegyzés:

  1. Szia! Benne lennél egy cserében? Blogom: http://hosasotetben.blogspot.hu

    És továbbra is imádom, amit csinálsz :)

    VálaszTörlés
  2. ha benne vagy, nálam jelizz. Köszi :)))

    VálaszTörlés