2014. november 9., vasárnap

Interjú ,,Rövidhajú Helenával"

Sziasztok :)
Ma egy képrejtvényt hoztam, és egy interjút, fordított sorrendben :)


Ebben az interjúban ,,Rövidhajú Helena" beszél, nagyrészt arról, hogy mi alapján választ ruhát, hogy izgul-e a rendezvények előtt, és hogy mi a véleménye az amerikai vs. Brit színésznőkről. Persze mindezt az ő gyönyörűszép brit akcentusával, ami, igaz hogy gyönyörűszép, de egy szót sem értettem belőle. Aztán megnéztem (többször is) egy britt kiejtés nyelvleckét Youtube-on, hátha beválik, és jobban fogom érteni, bár nem nagyon hittem benne. Miután megnéztem vagy hatszor a nyelvleckét, tettem egy próbát megint az interjúval, hátha... És láss csodát!!! Na, jó, nem értettem minden szót, de legalább azt felfogtam (azt hiszem), hogy miről beszélnek. A nyelvlecke előtt pedig csak annyit értettem az egészből, hogy ,,hi". Tényleg, arról sem volt fogalmam, hogy mi lehet a téma. Szóval, aki úgy járt, mint én, és bután nézett a képernyőre, egy szót sem értve, annak segítségül itt van pár nyelvlecke. :))



Éééééés egy képrejtvény is kell, nehogy ellustuljon a banda...:D

Helenának melyik filmjéből van ez a kép?
És hány éves volt ekkor?


Ha érkezik helyes válasz, (ha egyáltalán érkezik válasz), akkor kirakom a film sztoriját, és a trailert. :)

Ti mit gondoltok, a britt színésznők ,,tehetségesebbek",  vagy az amerikaiak?
Ezt nyilván nem úgy értem, hogy egyik tehetségtelenebb lenne a másiknál, csak szerintem Amerikában, Hollywoodban már fűnek-fának filmszerepet adnak, míg Euróbából sokkal nehezebb bekerülni a filmiparba, sőt, még benne is maradni. Nagyon sokan választják ezt a szakmát világszerte, csak az a bajom, hogy sokan (nem akarok általánosítani), a hírnév miatt szeretnének színészek lenni, nem a színészkedés miatt. Szerintem, ha valaki nem szívből játszik, akkor mindegy mit csinál, veszett ügy. Nyilván ez a dolog nem ilyen fekete-fehér, és persze vannak kivételek (mert azok erősítik a szabályt). Ezzel a monológommal csak arra szeretnék rámutatni, hogy aki Hollywoodban szeretne színészi babérokat, annak sokkal könnyebb dolga van, mint aki az Atlanti- Óceán másik oldalán. De ez csak az én véleményem, és nagyon-nagyon kíváncsian várom a tieteket, mert tényleg érdekel, mit gondoltok erről. ^^


És én mára ezzel fejezném be, hadd rágódjatok kicsit rajta ;) 
(Aki felháborodott, és most éppen a gyilkossági merényletemet tervezgeti, annak üzenem, hogy akár nyugodtan meg is írhatja, ha máshogy gondolja, nyitott vagyok más nézőpontra is)
De egyben biztosan egyetértünk: zene kell!!
Hát ha kell, hát kell. :D
És én meg búcsúzom, mert még Babits életrajzot kell tanulnom :/ szóval...
Sziasztok <3


Majdnem elfelejtettem alászignózni!!! Anélkül meg nem olyan eredeti... ;) :D
~Áfonya


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése