2014. november 8., szombat

Boszorkány a Vörösszőnyegen

Hali! Visszatértem!!!
Röstellem, hogy ennyit kihagytam, hiányzott is, de baromi sok dolgom volt... :(
De a lényeg, hogy most itt vagyok. :)



<3 <3

Búúúúúúúúú, Happy Halloween-t emberek!!! Najó, ez most nem tudom, honnan jött, de azért ja... :D Kicsit késve, de...ja.



Szerinted Helena most szebb, vagy régebben volt?
- Egyértelmű, hogy régebben.
- Most szebb.
- Ugyanolyan...

És akkor, szerintem úgy fair, hogyha nem csak kérdezek, hanem én is elmondom a véleményemet, mert nem akarok olyan lenni, mint egy tesitanár. Ül a padon, és mosolyogva nézi, hogy szenvedünk... :/
Szerintem Helena mindig is gyönyörű volt, de mostanában főleg. :) És imádom a haját!! De ezt asszem már mondtam... :D
Aki egyetért szerény véleményemmel, vagy netalántán épp ellenkezőleg gondolja, kommenteljen nyugodtan, hisz' nem harapok :D

Éééés egy cikket is hoztam kárpótlásul, íme:
,,Egy valaki biztosan soha nem olvad bele a tömegbe, egy valakiről biztosan messziről meg lehet mondani, hogy kicsoda..."

Hát, az tuti!! <3
Egyszerűen imádom ezt a ruhát, annyira gyönyörű!! Meg hát a haja... <3 Legszívesebben hasonlóan mennék suliba, csak hát ez több okból sem lehetséges... ^^

Nektek ki a kedvenc költőtök? 
Lehet, hogy hülye kérdés, de én most egyenesen beleestem Ady Endre verseibe, szóval gondoltam, titeket is megkérdezlek :)


Mára ennyit szántam, szerintem jövök holnap is, mert hiányzott a blogom, hiányzott Helena!! <3
Varázslatosszépéjszakát!! Sziasztok <3

~Áfonya

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett a bejegyzés :) kedvenc költőm... hát, most a görög mitológiáért vagyok nagyon oda, trójai/thébai mondakör, az nem tudom, eredetileg ki műve, de nekem naon teccik :D

    VálaszTörlés
  2. Kökii ♥ Jó is a görög mitológia ;) De szerintem népi monda, szóval szájról-szájra terjed :) ^^

    VálaszTörlés
  3. De nem tudni, ki szájából hangzott el először :DD

    VálaszTörlés