2014. november 14., péntek

Villantás a Vörösszőnyegen- kicsit másképp-

Sziasztok! :)
 Ma ismét egy cikkel érkeztem, amin amúgy elég nagyot röhögtem. Idézek:

,,Helena Bonham Cartertől a legrosszabbra számítottunk, de egy furcsa gesztuson kívül nem renitenskedett. Tim Burton felesége a vörös szőnyegen bevonulás közben egyszer csak felrántotta szoknyáját, és vörös térdszalagot villantott, amiről Nagy-Britannia zászlaja lógott. Utólag ez az est legeredetibb poénjának bizonyult. "


Na ezen nagyot röhögtem. Tény, hogy nem tudni honnan jött neki, de szerintem poén ötlet volt. Előre is elnézést kérek, ez a cikk kicsit régebbi, de nem rég találtam rá. Ez csak egy rész volt belőle, az amelyik Helenáról szól. De akit érdekel a teljes cikk, annak itt van :)
És amúgy az a fej hozzá...  :D <3

Éééés meglepiből itt van még egy cikk, mivel Karácsony van ;) Na jó, igazából nincs karácsony, tisztában vagyok vele, csak nekem már olyan Karácsony hangulatom van. Persze nem a békesség miatt...
http://velvet.hu/blogok/gumicukor/2010/11/29/helena_bonham_carter_rohejesnek_talalja_hogy_o_volna_az_egyik_legjobban_oltozott_celeb/

 Ez a cikk szerintem magáért beszél... ^^ 

Ti hisztek Istenben?
És ha igen, akkor hogyan? Mert többféleképpen is lehet...

Szerintem...valaminek lennie kell, mert gondoljatok bele, ez a világ, a természet, az ember olyan tökéletesen megalkotott valami, hogy egyszerűen nem lehet csak a véletlen szüleménye. Szerintem nem véletlen. Nem azt mondom, hogy ott ül egy fehér szakállas bácsi egy felhőn, fütyörészve lógatja a lábát, és figyel minket, nem. Szerintem nem ember. Lehet, hogy egy eszme, vagy egy lélek. Igazából az emberek nem nagyon tudnak semmit mondani, ha Isten kilétéről kérdezik őket, sokan abban sem biztosak, hogy létezik. Nem lehet tudni. Én sem vagyok biztos benne, hogy létezik, de úgy gondolom, valamilyen formában igen. Elvégre a sok mítosz és legenda sem szólhat véletlenül ugyanarról a dologról, arról a valamiről/valakiről akit Istennek nevezünk. Ha van téma, amiről minden ember mást mond, na ez az...:) Szóval gondoltam, titeket is megkérdezlek.^^

Na jólvanmostmár, fejtörőnek elég ennyi, még megárt! ;) Bár azért rágódjatok rajta kicsit...

Szépálmokkaltelijóéjszakát, sziasztok <3


~Áfonya


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése